2014年7月9日 星期三

King Ludwig Beerhall - 洪水橋有質素德國菜

慶祝德國嬴波, 上周六忽發奇想要去食德國菜賀一賀~~這間距離我家只有10分鐘車程的德國餐廳牽逢周六日都有Buffet Lunch, 於是在沒有訂位下便去看看.

這間餐廳就在洪水橋的大馬路旁, 餐廳門口有一個專屬停車場, 車可直接泊在門口, $30/車(有代客泊車服務), 格局令我想起美國的餐廳, 通常都是一間平房, 車子就直接泊在門口的parking lot, 下車三兩秒就直接跳入餐廳.

餐廳門口的專屬停車場, 露天的...曬死 -_-"

有半露天的座位, 咁啱見倒有一枱客人帶埋狗狗食, 如果秋冬可以考慮下

這裡周六下午有buffet Lunch, $215/人, 因為不知道食物如何, 侍應說可以入去望下食物啱唔啱食先決定. 餐廳不算很大, 但裝修得幾有氣氛. 我同肥肥都被香噴噴的德國豬手吸引, 決定坐下.
沒想到當天的入座率有9成滿, 很多家庭帶著小朋友去食.



說真的, 這裡的回本菜不是很多. 一般自助餐生蠔刺身都欠奉, 最回本的算是煙三文魚. 冷盤選擇有凍蝦、青口、翡翠螺、凍肉批等等, 但我覺得滿意, 因為起碼佢擺得出黎既野都幾有質素同埋新鮮, 唔會求其俾D難食野敷衍你, 貴精不貴多.

選擇不多的冷盤


重頭戲當然係德國咸豬手, 這裡以正宗德國風味燒豬手最受歡迎,每燒15分鐘便噴灑啤酒一次,令豬手皮脆鬆化, 所以在開放式廚房內見倒廚師們不斷將豬手噴酒入爐, 味道果然唔錯, 而且表皮十分香脆! 正~!

自助餐每人包一杯飲品, 可以揀德國啤酒, 這款啤酒麥味很香, 配豬手一起吃十分夾.

吃肉實在不能一次過吃得太多, 剛好我們的座位就在甜品桌旁, 很多小朋友圍著甜品桌上的朱古力噴泉玩. 甜品質素幾好, 做得幾好味同精緻, 每一款都做得很好味.


雪糕櫃有兩款Dreyers雪糕可供選擇, 士多啤梨和開心果味,  開心果味是我的選擇, 另外還有即制格仔餅. 大人細路都食得開心.

這間餐廳令我喜出望外, 沒想到在屋企咁近范圍就有一間咁有質素的德國餐廳, 我同肥肥都決定要再次光顧 ! (哈, 等德國贏埋冠軍就再去慶祝!! Yeah!!)

沒有留言:

張貼留言